2011 m. vasario 16 d., trečiadienis

Šiek tiek apie prisvilusius blynus ir mane

Mano blog'as apie maistą, ir nemanau, kad bus kada apie ką nors kitką. Man 23 metai. Mano profesija- gastronomija. Esu baigusi gastronomijos mokslus Austrijoje, dabar ten ir dirbu restorane. Tad rašau daugiau mažiau apie restorano maistą. Namie beveik negaminu. Jei reiktų išvirti balandėlius, tai tektų ieškotis internete recepto, arba klausti mamos. Dėl to ir pavadinimas kilo tinklapio- namie gaminant man blynai(ir ne tik) prisvyla. Lietuvoje nebegyvenu daugiau nei 4 metai. Todėl kartais sunku sakinius tinkamai suregzti. Ypač sudėtinga kalbėti/rašyti apie maistą, kadangi viską apie virtuvę išmokau čia, tad ir terminai visi mano galvoje nelietuviški. Norint parašyti receptą lietuviškai, tenka gan dažnai vartyti žodyną. Labiausiai patinka gaminti desertus, tad vis svarstau, ar ateityje nepereiti vien tik į konditeriją. Bet mokslai ir egzaminai dar kartą visai netraukia.
Prieš pradedant draugauti su kulinarija, studijavau muziką. Nuo pat mažens. Dabar tai tik hobis. Pagroju karts nuo karto kokiam orkestre, bet nieko rimto. Visą mano laiką "suryja" darbas. Mano dienos prasideda ir baigiasi mintimis apie maistą. Turiu daug idėjų, daug lūkesčių, daug svajonių dėl savo ateities. Aš viena iš tų, kurie gyvena, kad valgytų, o ne atvirkščiai.  Labai myliu Lietuvą. Esu patriotė iki paskutinių ląstelių. Viena iš mano svajonių- gyventi Lietuvoje. Kol kas labai sunkiai įgyvendinama. Kulinarams Lietuvoje sunku. O ir darbo ne per daugiausiai. Tad semiuosi patirties čia, su didele viltimi, kad ateityje ir man atsiras vietelė Lietuvoje. Labai noriu susipažinti su kitais blogeriais ir lietuviais, kurie "prijaučia" kulinarijai. Nes kol gyvenau Lietuvoje, ši tema man buvo visai neaktuali. Todėl net nežinau nei kokie virėjai geri ten, nei restoranai. Ir esu labai nustebusi neįtikėtinai aukštu lygiu kai kurių internautų. Kai kurios kulinarinės svetainės tiesiog stulbinamos! Tikiuosi ateityje su jų autoriais susipažinti.
Dalinkitės mintimis, kritikuokit, peikit, girkit. Labai džiaugiuosi kiekvienu skaitytoju.

22 komentarai:

  1. Miela malonu, paspausti dešinę virtualiai :) Tikiuosi, kad pavyks kada tai padaryti ir tikroj realybėj.

    Nuo Tavęs sklinda tokia jauki ir neišpuikėliška šiluma. Džiaugiuosi, kad teko tavo pažinti nors per trupinėlį artimiau. Ir be galo didžiuojuosi tokiais žmonėmis, kurie iškeliauja į pasaulį paskui savo svajonę laimės ieškoti. Joana, Tau tikrai tikrai pavyks viskas, ko nori ir apie ką svajoji :)

    Be to, labai džiaugiuosi atgijusiu tinklaraščiu. Traukia mane čia lyg kas saldainiais viliotų :) pamatyti tikrą restoranų virtuvę. Keep doing this.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, man kaip ir Eglei irgi labai smagu, kad atgijo tavo tinklaraštis. Ne visada būna laiko parašyt komentarą, bet visada viską perskaitau nuo iki.
    Būtų tikrai smagu susipažint kada gyvai :) Ir sėkmės pildant savo norus ir svajones ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Paantrinsiu visoms aukščiau rašiusioms - gaudau išskėstom rankutėm kiekvieną tavo naują įrašą, ir bais' nudžiungu, kai porą dienų nesitikrinus GReaderio, į jį suplaukė net trys!!

    Stiprybės tau ir toliau! Ir.. Keep us updated ,)

    Beje, pasmalsausiu - tad mokslus jau baigei, egzaminus išlaikei -- lieki dirbti Austrijoje?

    AtsakytiPanaikinti
  4. jungiuosi prie pagyrų, nes kitaip net neįmanoma :) viskas mane čia velnioniškai žavi!

    mano kulinarinai mokslai dar tik ateityje, tad mokausi iš tavęs.

    o apie Lietuvą ir aš sunkiai bepapasakočiau. Va, apie Daniją nonstop kalbėt galėčiau :) Kaip nepatriotiškai nuskambėjo, šakės!

    linėjimai iš vėjuotos Danijos Karalystės,
    ieva

    AtsakytiPanaikinti
  5. Malonu susipažinti :) Labai įdomu skaityti tikro profesionalo dienoraštį ir dar smagiau, kad paskutiniu metu jis vis dažniau papildomas :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. smagu susipažinti :) gražių ir skanių dalyku čia galima rasti, prašau, nedink vėl. manau, kad turi nemažai ištikimų skaitytojų, kurie laukia kiekvieno įrašo. tarp jų esu ir aš :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Man tavo tinklaraštis labiausiai patinka tuo, kad yra kitoks. Mes eksperimentuojame po savo virtuves, o pas tave profesionalų lyga - tuo ir įdomu.
    Labai giriu už lietuviško raidyno naudojimą, įsivaizduoju, kad užsienyje nėra tas lengva.
    Sėkmės

    (norėčiau pasisveikinti su tavim kaip Septyni virtieniai, bet čia nematau tokio pasirinkimo. Kaip Egidija galėjo pakomentuoti kaip Egidija, o man neišeina? Turėsiu vėl apsimesti kokia nors livžurnalininke)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Segebute, malonu ir man. Įdomu kokie vėjai nupūtė net į Niujorką? Aš už Europos ribų dar nesu buvus, bet labai ačiū už pakvietimą. Labai miela. Turėsiu galvoje.
    O kuris čia pas mane piktas anonimas??

    AtsakytiPanaikinti
  9. Egle, spaudžiu. Kažin, ar vyksta blogerių "meetai"? Ar susipažįstat kai kokie projektai ar renginiai vyksta?
    Ačiū už gerus žodžius, tinklapį tikrai pasistengsiu tęsti. :)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Jurga, man jūsų visų tinklaraščiai irgi labai patinka. Deja, irgi ne visada pakomentuoju ar palieku įrašą, bet vienas iš pirmųjų dalykų grįžus po darbo- skaityti kitų blogus.
    Dėl susipažinimo gyvai- visiškai pritariu!

    AtsakytiPanaikinti
  11. Rusvaplauke, ačiū. Visai teisingai, mokslus čia baigiau, čia kol kas ir lieku. Bet nebe Graze. Tame pačiame restorane būtų nebrotinga likt. Tad artimiausiais mėnesiais ketinu persikelti į Vieną. Ir jeigu labai pasiseks- gausiu svajonių darbą. :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. Ieva. Linkėjimai Danijai! Prieš mėnesį kaip tik ten buvau, o prieš pora metų teko ir gyventi. Miela šalis. Gaila, kad danų kalbos nemoku- gerų restoranų ten yra.

    AtsakytiPanaikinti
  13. Viktorija, labai malonu ir man. Kai yra skaitytojų ir laukiančių, tai ir pildyt labai lengva.

    AtsakytiPanaikinti
  14. Egidija, pažadu pasistengti nedingti. Man taip pat smagu susipažinti.

    AtsakytiPanaikinti
  15. 7ravioli, kaip viskas atvirkščiai... O man kaip tik kitų tinklapiai labai įdomūs, nes niekaip negaliu atsistebėti kokius kulinarinius stebuklus žmonės namie kuria! Kai aš, bado spaudžiama, vos prisiverčiu kiaušinių išsikept...
    Lietuviškas raidynas ne tiek sunkus, kiek rišli sakinių sandara ir kulinarinių terminų vertimas. Bet čia man labai gera praktika, kad nepamirščiau ir rašyti lietuviškai.
    Nežinau kodėl kiti gali savimi parašyti čia, o jūs ne...

    AtsakytiPanaikinti
  16. Koks nuostabus, šiltas žmogutis čia gyvena, susižavėjau iškart, spaudžiu abu kumščius, kad ateityje išsipildytų visos svajonės, tikiu, kad taip ir bus.Didžiausios sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti
  17. Nors aš iš tų, kurie komentuoja retai, o visus įrašus perskaito ar keliom dienom, ar keliom savaitėm pavėluotai - šie prisivilę blynai yra tikras gėris :) Ir labai malonu susipažinti artimiau :)
    Aš taip pat kaskart žaviuose be galo žmonėmis, kurie ne tik turi svajonę, bet ir siekia jos. Ir pasiekia. Šaunuolė! Linkiu, kad ir toliau viskas sektųsi puikiai, o svajonių darbas Vienoje virstų realybe :)

    AtsakytiPanaikinti
  18. Kazkaip atsitiktinai radau sita bloga,nezinau net ko ieskojau ir labai dziaugiuosi:)nes tai ka tu rasai yra kazkas tokio VAU!! :)Pats dabar baigiu lietuvoje pirma dali savo studiju (profesineje mokykloje vyrejas) ir noriu siekti kazko daugiau, nes dabar atlikinedamas praktika vis labiau suprantu kad daug restoranu lietuvoje net nelabai ir rupi tas maistas,svarbu atiduoti ir kad ji valgytu... o man kitaip.Gal parekomenduosit kaip tiesiog testi tai ko noriu nes kolkas tai tik mintys ir nieko daugiau;/

    AtsakytiPanaikinti
  19. labai puikus, aciu uz si nuostabu recepta.

    _________________________________
    autobusu nuoma mikroautobusu nuoma

    AtsakytiPanaikinti