2012 m. sausio 6 d., penktadienis

Susitikimas

Ar vis dar yra norinčiųjų susitikti? Aš tai labai noriu. Nuo rytojaus nebebūsiu pasiekiama, išskrendu porai savaičių į JAV. Vienintelis dalykas- tai turime nutarti dėl datos. Man tinka 28 sausio visą dieną, o 29 tik po pietų. Nežinau kaip jums patogiau. Rašykit kada kas galit, tarsimės.
Beje, Kalėdoms gavau iš savo firmos dovanų kuponą į bet kurį geriausią pasaulio restoraną vakarienę. Suma neribota. Tik viena sąlyga- jis turi būti ne Austrijoje. Šefai mus vis stumia kur nors kitur pamatyti dalykus, vis domėtis užsienio virtuvėmis ir t.t. O Austrijoje ir taip viskas jau žinoma visiems. Tai ilgai laužiau galvą kur man tą kuponą panaudoti. Atsiverčiau sąrašą geriausių pasaulio restoranų 50. Pirmoje vietoje "Noma" vis dar. Bet Kitas virėjas jau iš mūsų ten važiuos šį mėnesį. Tai įdomiau būtų kur nors kitur. Kadangi važiuoju dabar į JAV, ieškojau ten. Labai norėjau į "Per Se", bet, deja, nebeturėjo vietų. Tad išsirinkau "Daniel" Niujorke. Jis vienuoliktoje vietoje pasaulio restoranų reitinguose. Tai neblogai. Nors nuo pernai metų nukrito trimis vietomis, buvo aštuntoje. Labai nekantriai laukiu vakarienės. Įdomu bus. Įspūdžiais būtinai pasidalinsiu čia, o gal ir gyvai :)
Beje, mūsų restoranas irgi nukrito viena vieta nuo užpraeitų metų. Buvo 21, dabar liko 22. Aplenkė vokiečių "Vendome". Nuolat konkuruojame su jais.
Laukiu jūsų atsakymų!

14 komentarų:

  1. WOW!! Įspūdinga dovana! O kaži pats Bouloud stovi virtuvėje už vairo? Gardžios vakarienės, lauksim įspūdžių.

    Preliminariai dėl datos (kadangi labai norėčiau prisijungti į susitikimą), man tinka abi :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ir aš labai norėčiau sudalyvauti susitikime. Kol kas man tinka abi datos :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Egle, tikiuosi. Ir tikiuosi, kad galėsiu pamatyti jų virtuvę.

    AtsakytiPanaikinti
  4. O jau dovanos gerumas!!!

    Datos man tinka abi :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Aš irgi noriu susitikti, dienos kol kas tinka abi. :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Autorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labas:) gal galėčiau gauti Jūsų el.paštą ar panašiai ?:) turiu pora klausimų apie gastronomijos studijas:)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Beprotiškai fantastiška dovana, džiaugiuosi, kad esate taip įvertinta. atpildas.
    Be galo laukiau susitikimo ir tikėjausi, kad mano noras išsipildys. Deja, susitikimo numatytomis dienomis aš turiu įsiterpti į gerųjų žmonių gyvenimus. liūdnoka, bet taip gal ir reikia, per mažai norėjau.

    Gražių, žavingų akimirkų linkiu nuoširdžiai. jau nuo šios akimirkos imu laukti susitikimo fotoreportažo.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Sveiki dar kartą. Ką tik grįžau. Restorano įspūdžiai nerealūs. Daugiau nei tikėjausi. Bus ką papasakoti :) Dėl susitikimo. Ar jums tinka šeštadienio pirmoje pusėje?

    AtsakytiPanaikinti
  10. Per vakara perskaiciau visa blog'a kazkaip pradejau net zavetis tavim :D

    AtsakytiPanaikinti
  11. labai puikus, aciu uz si nuostabu recepta, tikrai visiems patariu pasigaminti!

    _________________________________
    autobusu nuoma mikroautobusu nuoma

    AtsakytiPanaikinti