2011 m. kovo 3 d., ketvirtadienis

Šokoladinės dekoracijos


Išsilydom šokoladą, supilam į tūtelę ir raitom. Man dar daug daug treniruotis reik. Reikia ramios rankos, įgūdžių. Mano gėlytės visos kažkokios nelygios. Knygoj parodyta tai kaip su kokia forma būtų nupiešta, o iš tikrųjų ranka viskas. Tai nežinau kiek laiko ten treniruotis reikia, kad taip gražiai ir vienodai išraityt...



Kita pusė tokia matinė ir irgi gražiai atrodo.

13 komentarų:

  1. Man patinka pirma pusė ir būtent labiausiai patinka asimetrija. Toks gaunasi Worholiškas pop-art stilius. Nuostabu! Labai gerą temą pradėjai. Maisto dekoras turi būti skoningas, kūrybingas, valgomas ir skanus, bet kartu nepersistengta - kai pirštais lipdomos visokios skulptūros arba į tortą įsmeigiamos plastmasinės figūros, man net artintis prie tokio deserto baugu.
    Pončka, žaviuosi visais tavo desertais! Mano komplimentose 0% pataikavimo :)
    http://www.picassomio.com/andy-warhol/66979.html

    AtsakytiPanaikinti
  2. mano diletantiškai akiai viskas atrodo cool :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Man netobulos dar gražiau negu idealios. :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Labai grazios dekoracijos. Pavydziu baltu pavydu tokio grazaus piesimo sokoladu, nes su manim sokoladines dekoracijos niekaip nesusidraugauja :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Ačiū. Kaip ir minėjau, ant lėkštės viskas turi būti valgoma, tad nenaudojam jokių plastikinių papuošimų ir pan. Dekoracijas tenka patiems galvoti Iš šokolado labai daug ką galima padaryti...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai žavios. Kažkada turėjau panašią guminę gėlytę ant kuprinės prisegamą - šios truputį panašios :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Vau, labai gražu. Tik norėjau paklausti tokio kvailo klausimo: kokį baltąjį šokoladą naudoji ir kaip jį lydai (vieną, su sviestu ar pan.)? Nes man niekada nepavyksta normaliai jo išlydyti vis sušoka į tokį minkšta gumuliuką.

    AtsakytiPanaikinti
  8. Kotryna, lydau paprastą baltą šokoladą be jokių priedų. Reikia neperkaitinti, nes tada sušoka į gabalėlius. Jei lydai mikrobangų krosnelėje, tai išlydyk tik pusę ir kai ta pusė bus jau karšta, sudėk likusią dalį.

    AtsakytiPanaikinti
  9. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti
  10. labai puikus, aciu uz si nuostabu recepta.

    _________________________________
    autobusu nuoma mikroautobusu nuoma

    AtsakytiPanaikinti