2011 m. lapkričio 23 d., trečiadienis

Gordon Ramsay

Gavau darbą Gordon Ramsay restorane Londone. Skamba neįtikėtinai, ar ne? Man taip pat. Tik tiek, kad teks šio darbo atsisakyti. Mano kontraktas truks dar pusę metų. Tad iki gegužės negaliu niekur kitur dirbti. O Ramsay restoranas nori, kad pradėčiau tuoj pat. Gaila. Nors šiaip ar taip nelabai norėčiau kraustytis į Londoną. Vėl naujas miestas, šalis. Gal kada kitą kartą. Bet mintis, kad iš visų kandidatų mane pasirinko ir kad galėčiau ten dirbt, džiugina.


P.S. Tai ar darome susitikimą sausį?

18 komentarų:

  1. WoW! Nuostabiai čia! Vienok liūdna, kad negali važiuoti, bet kita vertus, kaip ir pati sakai, tas jausmas, akd pasirinko ne ką kita, o tave, džiugina! Šaunuolė! Nesustok, taip ir toliau :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vilma, praeito įrašo komentaruose kalbėjome apie susitikimą. Būtų miela blogerius gyvai sutikti. Kadangi sausį būsiu šiek tiek Lietuvoje, galime organizuoti susitikimą. Nežinau tik kiek bus norinčių(?).

    Egle, ačiū labai!

    AtsakytiPanaikinti
  3. nu į susitikimą tai aš kaip dieną aišku, kad noriu :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. mane irgi gali skaičiuot :)

    O dėl restorano - wow! Žiauriai fainas jausmas turėtų būt, nors ir teko atsisakyt.

    AtsakytiPanaikinti
  5. oho, va čia tai įvertinimas... :)

    dėl susitikimo-kursų. labai norėčiau sudalyvauti irgi :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Jei savaitgalio dieną tai žinoma smagu būtų susitikt :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Puikus įvertinimas! Sveikinu! :)

    O susitikti, aš irgi norėčiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Dar pagalvojau, kad galėčiau savo virtuvę (Vilniuje) pasiūlyti susitikimui, jei reikia ploto :)

    AtsakytiPanaikinti
  9. Jei jums labiau tinka savaitgalį, tada 28d arba 29d. Iš anksto planuojant man didelio skirtumo nėra.
    Viktorija, jei kažką susiplanuosime gaminti, tada prireiks tavo virtuvės ;)

    AtsakytiPanaikinti
  10. Nuostabus įvertinimas!!! Sveikinu. Manau dar gausi ne vieną tokį pasiūlymą. Dabar kontraktas sutrukdė, bet dar ne viskas prarasta. Juk turi šaunų darbą, kad ir sunkų. Sėkmės tau :-)

    Oi, susitikime norėčiau sudalyvauti, bet 01.26 išvykstu savaitei slidinėti. Tad gero susitikimo jums :-)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Tos savaitgalio dienos kol kas laisvos - galiu rezervuoti, tai count me in ;D

    AtsakytiPanaikinti
  12. Dalia, ačiū. Dėl susitikimo- manau, kad dar tikrai turėsime ne vieną progą tam.

    AtsakytiPanaikinti
  13. man sausį kol kas (taip toli dar neplanuoju) tinka! Reikia greičiau kitų metų darbo kalendorių įsigyt ;)

    AtsakytiPanaikinti
  14. Aš irgi noooriuuu! :) Aišku, nežinia, kaip su darbais sausį, bet... Manau, kaip nors!
    Ir pritariu Eglei dėl kalendoriaus - vis dar laukiu, kol Įmonė nupirks :)

    AtsakytiPanaikinti
  15. labai puikus, aciu uz si nuostabu recepta.

    _________________________________
    autobusu nuoma mikroautobusu nuoma

    AtsakytiPanaikinti