2010 m. birželio 18 d., penktadienis

Įvykiai

Nebe įkeliu nieko jau senokai... Priežasčių daug- o pagrindinė, kad pavarčius kitų kulinarių puslapius ir nerealias nuotraukas su nuostabiais aprašymais, mano kuklūs darbo albumėliai ir užrašėliai tiesiog taip nuvertėjo, kad nusprendžiau palaukti kol ir aš tokį lygį pasieksiu. Kita vertus, tos kuklios mano nuotraukos ir receptėliai tiesiog atspindi mano gyvenimą ir mane- paprasta, kuklu ir miela. Bent jau man. Nežinau ar išvis kas nors į mano blog'ą užsuka. Bet negaliu nepasidalinti net ir su "įsivaizduojamais" skaitytojais. Per šį mėnesį nutiko svarbiausi įvykiai mano kulinariniame gyvenime. Pirmas- teko didelė garbė sudalyvauti vienoje didžiausių Austrijos kulinarinių festivalių "Goumet Reise". Daug įspūdžių, patirties dirbant su žymiais kulinarais iš viso pasaulio, pažinčių ir žodžiais nenusakomas jausmas būti dalimi tokio renginio. Kitas dalykas, šią savaitę dalyvavau mano pirmame kulinariniame konkurse "The big cooking contest". Rezultatai tenkina- 4 vieta, piniginis prizas, diplomas. Jaučiu, kad tai tik mažas žingsnelis į mano ateitį, kuri, beveik neabejoju, bus siejama su kulinarija...

7 komentarai:

  1. Skaito, skaito tavo tinklaraštį :) Bent jau kai naujų įrašų būna :) Ir, beje, tu ir tavo blogas kaip tik tuo ir įdomūs ir išskirtiniai, kad esi/ketini tapti profesionale, o visi kiti tik mėgėjai...:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Stebi, skaito, žiūri :)
    Kuo tau tavo nuotraukos netinka? :) Man maniškės atrodo dar baisesnės. Nebent čia kaip visada savęs vertinimas kiša koja. Žinoma yra tokių blogerių nuotraukų, kurias tik ir dėti į knygas, žurnalus, konkursus, bet klausimas kas svarbiau - ar kuo gražesnė nuotrauka ar džiaugtis ir dalintis su kitais skaniomis sėkmėmis virtuvėje ir jausti pasitenkinimą gaminant maistą?

    AtsakytiPanaikinti
  3. Rašyk, rašyk... Tikrai smagu vėl tave matyt. Man įdomu, nes tu DIRBI tikroj virtuvėj. Įdomu žiūrėt, kaip yra patiekiamas maistas ir kaip gaminamas. Ir nemanau, kad turėtum jaust kažkokius kompleksus dėl nuotraukų.
    Tarkim man nuotraukos yra saviraiškos forma ir man labai patinka tiek gamint, tiek fotografuot maistą.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Taip!!! Nieko naujo nepasakysiu, bet.. Tikrai malonu sulaukti tavo naujų įrašų, paskaityti tavo istorijas ir išvysti Tikros Virtuvės Šedevrus!

    AtsakytiPanaikinti
  5. Va čia tai ohoho... Labai tikiuosi dar daug daug "skanių" įrašų. Čia kaip serialas. Labai geras serialas :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. labai puikus, aciu uz si nuostabu recepta.

    _________________________________
    autobusu nuoma mikroautobusu nuoma

    AtsakytiPanaikinti